Tuesday, September 8, 2009

Yahooooo...berjaya gak

Fuuuuhhhh..akhirnya berjaya gak aku berkecimpung dalam dunia kebloggan ni (eh betul ke bahasa aku? cam pelik je...) hampir seminggu aku meneterai..err try..baru arini berakhirnya keteraian aku tu...hehehe...bkn pe aku ni dh lah jenis xberapa terer sket dalam dunia pengkomputeran termasuklah dalam dunia keinternetan...(byk tul bahasa baru aku...kena saman dengan dewan bahasa dan pustaka, mampos aku).....aku bukak blog ni sesaje je...yela asik baca blog owg je...nk gak baca blog sendiri...tp aku pon xtau lg pengisian blog aku ni...adakah pengisian dr segi akademik atau pape je...lum decide lg...nanti balik nk bertafakur dulu...hehehe...demi meraikan kebukaan atau kerasmian blog ni...jom aku blanja didi aku sendiri dengan cokelet yg seposen 2 biji tu...hehehe..caucincau dulu (soya cincau lg sedap...kt bazar yb..pergh mengancam)...salam....lupa lak...arini dah masuk ari ke 18ramadhan...pose2 jgn x pose

No comments:

Post a Comment