Sunday, June 13, 2010

lama gila x mengupdatedddd

masuk ari ni dah ari yg ke 9 aku mempraktikumkan diri aku sorang2 ni kt dot..dot..dot....ops tp ada lah company tu...(harap maaf..pihak company tidak membenarkan penyiaran nama company....)

hahahaha....
cam lawak je....tp seyes giler...aku x suka praktikal kt company tu..huhuhu...sebab2nya ialah :
  1. aku sorang2 budak praktikum....so bosan tahap gaban...
  2. staf2 x baper nk friendly + aku ni kan seorang pendiam tahap cipan kuasa lapan...
  3. xde keja yg mencabar langsung...just susun fail n tgk benda dalam fail...bt kerja bodoh jerk aku rasa...benda yg sama n tiap2 ari lak tu...aku hampir jadi gilek!!!!
  4. TENSEN2!!!!!
itulah antara fax2 x n y yang mempengaruhi jiwa dan raga aku...huk3...maka dgn itu...xdelah benda gembira pasal praktikal yg aku boleh share ngan korang...

tp seyes giler...aku penat g kerja sebab tiap2 ari kena tempuh jem+panas...huhuhu....

sabar je la...

harap maklum....

(?_?)

No comments:

Post a Comment