Thursday, October 25, 2012

SALAM AIDIL ADHA

esok raya.... Aku? aku kt ofis lg...hahaha...xcuti...xbalik...knpe? entah la...lgpon sabtu ni aku kje... ni kira first time tau aku raya di perantauan...sedey ke?aku pon xpasti apa perasaan aku...tp raya pon xmcm dlu....hanya aku je tau apa maksudnya neway aku baru je pindah ofis... bkn pindah company..tp ofis je... dr depan ke belakang...lg jauh kot..tacing je kan..huhuhu penat or ngangkut brg... ni gambar meja aku skarang
konsep opis baru aku ye lah open minded..hahaha...xde la...konsep dia terbukak...xde patisyen (btul ke eja)...bos2 pon skali duk dlm ni...beramai2...duduk lak bertempek 4 meja...kiranya aku dh xley la bt projek melombong pasni..sbb aku mengadap click aku...mcm x best je...huhuhu...sabor je la...bos2 pon xde bilik....meting pon dlm ni...klakar pon ada...mcm dorm...seb baek xde katil ngan almari je...nti la aku curik2 amik gambar opis aku..hahaha MFM_CReaTeD

No comments:

Post a Comment