Saturday, March 8, 2014

En. Hati...En. Akal...En. Iman..

Assalamualaikum...

Xde apa yg nk dicoretkan...sekadar picisan kata2...

Duhai hati..

Kumohon sesangat engkau tabah...
Kumohon sesangat engkau cekal...
Kumohon sesangat engkau terus bertahan....dab Kumohon engkau tetap iman...

Adakah ada maksud tersirat di sebalik kata2 ini?

Aku sendiri tidak tahu...hahaha

Anyway...dah masuk bulan 3...what happen to me...again...again n again...mana pergi janji...mana pergi semangat...mana pergi akal fikiran...

Aku yg dulu seorang yg kuat...yg tabah...yg cekal...yg kalih pada cabaran...aku yg sekarang berbeza...mudah menitiskan air mata...adakah kerana aku takut kehilangan lagi???

Setiap yg pergi ada pengganti...setiap yg apa yg berlaku ada hikmahnya...

Aku merayu pada En. Hati...tolonglah bertahan...tolonglah kembali kuat...tolonglah bersemangat...

Aku merayu pada En. Akal...tolonglah berkelakuan matang...tolonglah berfikiran positif.....

Dan...En. Iman...aku merayu...tolonglah menemani daku dikala kesepian...kesedihan...mahupun kegembiraan....kerana dirimu paling penting dalam hidupku...

No comments:

Post a Comment