Saturday, October 25, 2014

Sekali lagi...

Assalamualaikum...

Muka aku dh jd patient setia dkt emergency HTAR...hahaha...

N smlm pegi emergency lg...balik keja terus shot pegi spital...tetiba je dada aku sakit yg amat ptg tu...

Smpai spital dh maghrib...solat dlu dkt surau spital...lps tu pergi Bhgn biasa...mcm biasa...amik no bagai...

Tup2 call dr k.mala..pasal kerja...ades...celah mana nk cari internet...laptop lam kereta...

Masa tu jugak la aku dh kena cucuk ubt....ya Allah...agak sakit disitu...

Bila cucuk ubat...mcm x rasa dh lantai yg aku pijak...tgh2 lalok tu aku dpt jgk call abg rahim klia...mintak maaf gila3 kt dia...yg aku xdpt mengadap laptop sekarang...

Pergi bilik xray pon mcm hape je jalan...seyes...ubt tu amat bg kesan kt aku..

Result x ray positif...
Result jantung positif...
Tp sebenarnya aku sakit apa...
Huhuhu...

Huhuhu....lepak emergency agak lama...sbb aku xdpt drive balik umah...dan nk call org laen x tergamak...xpe..aku ley survive...

Akhirnya aku flat dkt emergency room...doktor ckp aku kurang air...

Doktor bg surat...refer pd doktor yg slalu appointment tu...tp xtau nk g bila...isnin k.mala cuti...

Selasa kot...

Wisau nk bgtau bos...
Wisau nk bgtau k.mala..

Org kata aku Mgkin kne buatan org laen...Erm....

Ikhtiar cara perubatan islam plak...

No comments:

Post a Comment