Monday, May 23, 2016

23/5/2016

Hi Diary

Assalamualaikum

Lama x menulis...busy dgn kerja katanya...

xde cerita baru pun...

Hidup ni biasa2 saja...nothing to share...nti org kata aku asik cerita sedih je...

Kah2...

Aku dh biasa...

Terlalu biasa...

Sampai aku lupa apa itu sedih....


Jujur...

Orang nampak aku kuat...
Orang nampak aku tabah...

Tapi sebenarnya x...


Dairy...

Akhir2 ni aku selalu bermimpi...
Mimpi pada kesayangan...

Dairy...

Apakah aku masih belum redha?
Apakah aku masih belum pasrah?

Redhakan mereka pergi wahai hati...
Walaupun kesayangan ada juga yg masih bernyawa...

Tp redha lah pemergian mereka...
Walaupun tanpa pusara...

Allah

Titipkanlah rindu ini pada kesayangan2ku..
Sesungguhnya aku menyayangi mereka...
Sesungguhnya aku rindu pada mereka...

Air mata ini x bisa mengalir lagi..

Jujur..
hati ini terlalu luka....

MFM_CReaTeD

No comments:

Post a Comment