Monday, May 17, 2010

Bercutikah aku??

masuk hari ni genap 9 ari aku bermaustautin di rumah abg sulungku a.k.a angah...kt mana tu umah dia??jeng3...umah dia kt KB a.k.a Kota Bharu...dan sepanjang 9 ari ni aku hanya memerap je dalam umah...makan+tdo+tgk tv...hahaha...tp pada hari ke 7 aku berada disini...aku telah mengekor abg aku ke tesco KB (actually abg aku kesian kt aku...sebab duk terperap je...alih2 leh jadi ikan pekasam versi manusia..hahaha)

xtvt harian aku semenjak bermula cuti ari tu ialah...

9@10- aku celik mata
10-12- menemani luqman menonton tv...kengkadang tu bermukabuku...tp kul 12 tpt aku akan menonton csi miami
12-7-tgk tv lg...+mkn tghari...kdg2 mkn mlm terus...maen ngan anak2..bla2..
8-10-membantu ank2 aku menyiapkan kerja umah...
10 mlm...tdokan my little luqman..
10 mlm ke atas...xtvt menemani si dia yg jauh...
12@1@2 tdo la...

itulah xtvt harian aku...hak3...aku pon xtau la sampai bila...tp dh boring ni..paling jauh aku kuar...dpn pagar umah abg aku...bkn pe...ntah la...sbb negeri org kot...xminat nk kuar...abg aku bg je aku nek skuter dia tu..tp ntah le..aku ni jenis penakut sikit ngan skuter..dh la skuter dia besar gedabak...

seriusly...aku bosan+xtau nk btpe..padahal benda sama gak yg akan berlaku di umah aku (if aku kt kay tee)..lambatnya start praktikal...sob3...bila duk terperap ni menyebabkan aku jd rindu pada seseorang...erm sape ntah...dlm duk bercuti ni ada gak masalah berlaku...huhuhu..takat ni jelah..xtau nk tulis apa dah...

No comments:

Post a Comment