Sunday, May 2, 2010

MENGHITUNG HARI>>>DETIK DEMI DETIK>>>>

pergh...lama giler x updated...sebulan kot...gagaga...bkn pe...gua bz ngan exam+++...huhuhu...actually byk benda nk share+nk tulis+nk bt entry...tp kebizian saya menyebabkan sy xde or x menyempat nk singgah blog sy ni...besa la...bizi women...wakaka...
ari ni dah masuk 2 mei...maknanya lg 3 ari untuk paper last saya...n lg 5 ari sy nk balik trgnu...
huhuhu...kesedihan telah menimpa diriku ini...sob3...tapi apakan daya...hidup mest di teruskan...wala...

ari ni kazen aku kawen...tahniah kepada beliau...hak3 (iklan je)

bln april...mcm2 berlaku...tp aku malas la nk taip...hahaha...
tp bulan 4 ni bg aku bulan paling best kot...hehehe...sambut besday seseorang (awak dh cukup umur ye...jg diri tau masa sy xde nanti....huhuhu), kakak a.k.a bos aku..cik puan hasmaliza yg dh cukup 27 tahun...hahaha...jgn marah ye kak liza...neway thankz coz blanja sy ari tu...(ucapan ni untuk kak liza) actually nk upload video dia...tp dah kena bg amaran siap2 aritu...tp akan ku upload gak dlm bl0og ku ini...hahaha tunggu masa dan ketika sahaja...

sebut pasal nk balik...huhuhu...upe2nye dh 4 tahun aku kt uum sintok ni...tp xde pengalaman best pon tahun2 awal aku kt sini...tp tahun2 last ni best la plak...hahaha...1 tahun akhir aku mengenal kehidupan baru...credit to mereka2 yg banyak membantu saya...

time to say bye2...sob3...sedih sangat rasanya bila diri ini akan pergi meninggalkan mereka2 yg tersayang(wah ayat x le blah)...pedih+perit rasanya ati nak meninggalkan utan tercinta ini..hak3...takat ni je dulu ya...kepada semua2 staff SerindIT sy mengucapkan terima kasih byk2 kerana bg sy peluang bt part time sambil blaja...dan kepada kawan2 sy...thankz for everything...

bye2 semua...

Bye Myspace Comments
MyNiceProfile.com

Bye Myspace Comments
MyNiceProfile.com

padahal ngah sedih dalam hati ni....waaaa
kepada dia...jaga diri leklok tau...jg makan...jg solat...keja2 jugak...tiang agama jgn lupa...
kepada kak liza...tolong tengok2kan dia sy ya...hehehe
kepada kawan2 yg bakal praktikal...good luck...cari pengalaman byk2...
kepada diri sy...
sy tetap sayang kamu semua...wala...chow...

i will muss u all.....luv u (^_^)/

Miss You Myspace Comments
MyNiceProfile.com

No comments:

Post a Comment