Monday, November 26, 2012

Entry tertangguh....

18 November 2012 Hari ni aku dapat sms dari seseorang, seseorang yang aku tunggu sejak sekian lama...sms itu bisa bt air mata aku mengalir lagi...aku x tipu...aku terlalu rindukan seseorang itu... sms dia berbunyi macam ni "maaf, a**k mintak awak jgn msg atau call a**k lg. s***i a**k xbg berhubung dgn awk lg. harap faham. jg diri. tq" sedey giler rasa...aku tau aku pernah bt salah...aku tau dulu aku terlalu ego..terlalu ikutkan jiwa muda...tp aku dh berubah..aku xmacam dulu dah...aku terlalu rindukan dia...xkan pengakhirannya macam ni...Ya Allah..tabahkanlah hati aku...kenapa Engkau pisahkan aku dengan mereka2 yg aku sayang..huhuhu...aku xmampu lupakan dia..aku xmampu...aku xkuat... satu ketika dulu, dialah tulang belakang aku...tapi kini...duhai hati...sabarlah semalam... aku dpt col+msg dr seseorang yg pernah melukakan ati aku...yg menghina aku...yg menyebabkan aku kehilangan... ntah la.. MFM_CReaTeD

No comments:

Post a Comment