Wednesday, June 18, 2014

Bahu

Assalamualaikum...

Hari ni hari ke 5 bahu aku sakit...ya...selepas kejadian aritu...yg xde sape tau...n aku memang xkn bgtau sesape...

Sengal...x bengkak...tp sakit...n Sengal bila sejuk...nk angkat tinggi pon xbley...apatah lg kalau sejuk...menggigil tangan jadinya...pg2 ride motor pon tgn kebas...

Kwn aku dh berbuih advise aku g spital untuk x ray...dh la dia tu doktor...aku ckp selagi ley gerak...ok je...hahaha....tp dlm ati risau gak...huhuhu...

Xpe...kita bergantung pd ubat dlu...

Huhuhu....

N sebenarnya aku kecik ati...kenapa ntah...n aku x paham apa yg berlaku sekarang....sekeliling aku mcm memulaukan aku...it's ok madihah...ko kne kuat..ko tgh sakit...jgn semua ni mempengaruhi penyakit ko...jgn kejutkan harimau yg tgh tdo...hahaha
..biar dia diam2 dlm badan sudah...

Nangis sendiri....nangis sorang2....

Ya...dr dulu sampai sekarang....aku tetap sorang2....

Sampai bila??

No comments:

Post a Comment