Saturday, September 20, 2014

Alhamdulillah

Assalamualaikum Harini genap sebulan aku bertukar profession...dari seorang yg workaholic kepada manusia yg sgt2 heaven.... kerja sekarang terlalu berbeza dengan kerja lalu...aku bersyukur sangat dengan apa yg aku dapat sekarang... ya memang byk kekurangan kerja sekarang dr segi kewangan...tp dari segi kualiti masa...aku dah macam terlebih masa untuk diri sendiri.. hahaha... tapi hakikatnya...aku terasa kehilangan sekarang... berkawan bertahun2...tup2 hilang macam tu shj....tipu kalau aku ckp aku xsdey...tipu kalau aku ckp aku kuat...but I have to be strong... and now...i dont trust anybody anymore...termasuklah kasih sayang...semua tu tipu sahaja...forget everyone yg dh pergunakan aku untuk kepentingan sendiri...dan moga kali ini aku dh x jadi mcm dulu...serik...xnk la buah pisang berbuah 2 kali.... malas dh nk fikir orang sekeliling...malas dh nk fikir cmne nk jg hati org...dan malas dh nk fikir pape...apa yg aku tau sekarang...aku perlu bangkit berdiri...lupakan kisah lalu...teruskan perjalanan aku yg masih jauh ni... aku bersyukur...dikurniakan kehidupan baru macam sekarang...walaupun aku terpaksa melalui hari2 yang sukar...tp aku bersyukur sangat... dan aku dikurniakan kawan2 yg memahami...opismate yg sgt baik...heaven... Mekasih YA ALLAH MFM_CReaTeD

No comments:

Post a Comment