Monday, September 22, 2014

Perasaan

Assalamualaikum... akhir2 ni...perasaan aku mcm x berapa nk stabil...hahaha...poyo jerk... tp jujur la aku katakan kt sini....aku rasa sunyi.... xde teman untuk berbicara... xde kawan untuk berkongsi duka... xde sahabat untuk bergelak tawa... rutin harian aku banyak berubah... hari2 balik kerja awl....6.30 tu biasanya aku dah tercongok di rumah....tiada motif katanya..makan pon nak x nk je sekarang... sunyi ke?? Entah lah...tp aku seriusly x percaya...semua ni ley berlaku... aku sungguh x percaya yg aku akan hadapi ujian lg.... 26 tahun bernafas....satu hari pon x lepas dr dugaan... org ckp....ko sepatutnya bersyukur sbb acapkali diberi ujian maha hebat... acap kali diuji dengan dugaan yg x terlintas dek akal fikirarn... aku bersyukur...tp kadang2 nafsu melebihi akal fikiran...kadang2 diri ini terduduk jatuh tanpa sempat berpaut... kadang2 diri ini terlalu lemah...kerdil... dalam mencari kehidupan...sesungguhnya aku perlukan sokongan... tapi aku tiada sokongan itu...dari siapa? aku x punya siapa... aku x punya harta... aku hanya ada hati kecil yg makin hari makin terluka... terkadang rindu pada kenangan lalu....rindu pada suasana dulu... kenapa aku x sama mcm org laen... dikurniakan kasih sayang yg x berbelah bahagi... pada bahu siapakah aku boleh menumpang tangis... pelukan kasih sayang siapakah yg boleh aku tagih.. bersendiri buat aku makin lemah... pendam selagi boleh....pendam selagi mampu.... tapi sampai bila? MFM_CReaTeD

No comments:

Post a Comment