Thursday, April 2, 2015

Dugaan

Assalamualaikum..

Lama x menulis....mood ke laut katanya...
Byk benda yg berlaku...

Kerja...
WDM shut down...kurang la skit keja nya...x busy mana...tp bila xde kerja...fikiran mula la terbang jauh...setinggi langit katanya...hahaha....jd bosan...x produktif langsung....serius...aku rindu pada kesibukan lalu...bila busy...otak xkn berfikir jauh...sekarang banyak benda bermain di fikiran...antaranya...

Rumah..
Weekend lalu pergi sign L/O dekat temerloh...kalau tanpa bantuan angah...aku rasa loan xkn lulus...smpai bila harus bergantung pada org?
N arini aku pergi sign s&p...bila lihat pada bill..tertelan air liur..perit tu..aduh...duit byk nk pakai....kalau lah along memahami situasi aku...
Aku x suka mendesak...tp aku sendiri x dpt berdiri tegak...
Masa sign S&P...anggaran kasar untuk pindah ialah penghujung tahun...aduh...aku nk pindah sekarang...lgpun umah sekarang baru je masuk air 2 ari lepas...
Sampaikan aku terpaksa amik emergency leave...Bazir cuti aku...huhuhu....kali ni air melimpah masuk sampai dalam bilik....
Sedey...

Bertungkus lumus mengemas...

Terima kasih Ya Allah...kerana kurniakan seorang abg yg baik padaku...walaupun dia bukan abg kandungku...tp dia ku anggap sama seperti family ku yg laen...

Sambung esok je la..bye

No comments:

Post a Comment