Tuesday, April 21, 2015

Dugaan

Salam

Sampai ke arini,aku masih xdpt bernafas dgn tenang...rasa dada ni sesak sgt...dugaan paling hebat untuk tahun ni...

16hb April
Apa yg aku mimpikan jd kenyataan...
Bee kne pecah..
Laptop ofis hilang...
Nset 3 bijik hilang...
Cash hilang....
Jatuh terduduk...
Longlai terus rasanya....
Dan telah berlaku sesuatu yg sepatutnya x berlaku....huhuhu

17hb April
Peristiwa smlm masih belum dilupakan...tetiba dpt satu lg perkhabaran baru...aduh...kenapa time2 mcm ni...
Mmg selama ni aku sangsi...
Mmg selama ni aku dpt rasa perubahan itu..tp kenapa ianya harus berlaku???
Tolonglah buang jauh2 perasaan itu...
Tolonglah hormati diri ini...
Tolonglah jgn bt lg seperti peristiwa smlm...

Ya Allah..
Peliharalah hati ini...peliharalah jiwa ini...lindungilah diri ini dari godaan nafsu syaitan...
Berat sekali dugaan kali ini...
Kalau ujian kali ini teguranMu buatku atas kekhilafan lalu...aku redha dan pasrah..

No comments:

Post a Comment