Friday, May 8, 2015

8/5/2015

Assalamulaikum...

Pergh...pejam celik...pejam celik..dh nk masuk 4 tahun aku merantau kt negeri org...
Dalam duk takut2 alhamdulillah...aku still lg survive...
Hahaha...
Dlu org semua x percaya yg aku ley berdikari...
Yezza...walaupun xde la berdikari sgt...
Dan kadang2 hampir tersasar dr landasannya...
Tp aku mampu berada pada tahap sekarang...
Walaupun tahap sekarang ni..xde la boleh membanggakan sesiapa...
Tp syukur...aku x membebankan keluarga aku...

Alhamdulillah
Aku
Mempunyai kerja tetap...
Mempunyai sebijik kereta dan motor untuk ulang alik g keja...
Masih lagi boleh makan...
Dan insyaAllah...hujung tahun ni bakal memiliki sebiji rumah...

Ya..aku x nafi cemburu pada org sekeliling...yg dh ada rumah dan tangga...hahaha...
Tp hati...tolonglah percaya....yg rezeki manusia berbeza....
X perlu cemburu...
X perlu iri hati...

Hati tolong kuat...

No comments:

Post a Comment