Thursday, March 31, 2016

Kalau

Assalamualaikum...

Kalau...
Kalau diberi peluang...
Kalau diizinkan tuhan...

Aku ingin kembali ke masa lampau...
Aku ingin merentas semesta...

Aku rindu...

Orang kata aku giler...
Rindukan pada orang yg xde pertalian darah...
Rindukan pada orang asing...

Ya aku memang gila...
Aku gila sebab aku sayangkan dia...
Aku sayang dia...
Lebih dr segala2nya...

Dia bantu aku bangkit..
Dia yg hulurkan tangan saat aku lemas..
Dia yg mendorong aku untuk terus kuat...
Saat aku dibuang...
Saat aku jatuh...
Saat aku sedih...
Saat aku keliru..
Saat aku kehilangan...

Dia setia membantu aku untuk berdiri...

Dia buktikan yg kasih sayang itu masih wujud...
Dia buktikan harapan itu masih bersisa...
Dan dia buktikan kepercayaan itu perlu ada...

X pernah sesaat aku lupakan dia...
X pernah sedetik rasa sayang ini hilang...

Datanglah 1000 org sekalipun...xkn ada seorang pun dpt gantikn tempat dia dlm hidup ku...

Ya Allah...
Orang x faham akan rasa hati ini...
Dunia xkn mengerti resah hati ini...
Aku sayangkan dia keranaMu Ya Allah...
Kerana fitrah manusia untuk berkasih sayang...
Pertemukanlah kami kembali...
Peliharakanlah dia dan family dia sebaik2 nya...
Lindungilah dia Ya Allah...
Dia terlalu istimewa dlm hidup ini..
Terlalu istimewa...
Sampaikanlah salam rinduku ini pd nur diyana abd ghafar...seorang kakak..seorang teman..dan seorang sahabat...

Aku rindu..


No comments:

Post a Comment