Saturday, April 2, 2016

Recently..

Assalamualaikum..

Akhir2 ni aku jrg tdo...
Jarang lena...
Kadang2 terjaga di tengah mlm...
Belek nset..
Sangat berharap sebenarnya...
Tapi...
Akhirnya aku yg kecewa...

Aku sekarang x mcm dulu dh...
Rasa berat je kaki nk melangkah...
Dulu..
Kalau kehilangan...
Aku ada tmpt mengadu...
Kalau menangis...
Akan ada tangan menghulurkan tisu...
Kalau sakit...
Akan ada teman setia..

Tapi..
Kali ni aku bersendiri...
Semua kena telan..
Walaupun perit..
Walaupun sakit..
Nampak ok..tp sbnrnya x..

Kerja efek...
Kesihatan efek...
Bpe kali dh nyaris xcdnt...
Fokus aku hilang...
aku x profesional ke??

Dear madihah...

Sedar x ko tu sebenarnya hanya persinggahan...
Orang boleh datang sesuka ati...
Buat sesuka ati...
Lepas tu biar ko...
Dah dpt apa yg nk..
Buang ko...

Ko hati terlalu lembut...
Mudah simpati...
Mudah menyayangi...
Mudah dipergunakan...
Dr dulu smpai sekarang..org hanya amik kesempatan ke atas ko...
Xkn ada org yg free2 kata syg ko...
Xkn ada org yg kata ikhlas...hakikatnya pergunakan ko..
Dah byk kali beb org pergunakan ko...
Tp ko x serik2...

Sudah2 lah...
Xde guna membuang masa...
Menanti org yg buat ko mcm sampah..
Buang...
Buang jauh2 perasaan tu...
Dia rapat sbb duit...sbb pergunakan ko...
Sedar lah weh..

Sampai bila??


No comments:

Post a Comment