Monday, March 1, 2010

1 March 2010




Wah...dah lama giler rasanya x bukak blog..a.k.a x update...ari ni dh masuk first march...nak kata bz, xde la bz sgt...tp ntah nape aku cam mls giler nk bukak blog...hahaha...dasar pemalas...
Hurm...2,3 menjak ni xde la pape yg menarik yg berlaku dlm idup aku...hari2 yg berlalu benda yg sama je...bangun celik mata...mandi..bla2...
Tapikan...baru2 ni aku de menonton drama Jepun...walaupun citer tu dh lama femes, tp aku baru je berkesempatan untuk menonton...sebyk 11 episod, aku menghabiskan dlm masa 2 hari je...citer dia bertajuk 1 litre of tears...sedih giler citer ni...sampai ngan aku2 menangis sekali...huhuhu...kalau korang lom tengok, bek korang tengok...citer ni di adaptasikan daripada kisah benar yg berlaku kt jepun...aku x nk la ulas panjang2 nanti x suspen lak korang nk tgk...tp aku ckp...memang best...siap aku dh masukkan dalam koleksi citer2 aku....so takat ni je dulu...nk layan lagu dia lak...best..

No comments:

Post a Comment