Sunday, March 28, 2010

aku ???

salam...
hehehe....ari ni aku nk merepek la sikit...bkn pe, bg mengeluarkan ketensenan yang membelengu diriku ini...hahaha....actually kan...sape aku yg sebenarnya eh...jap2 nk xchek kaki....eh..kaki aku jejak tikar...it's means that aku ni manusia la kan???hahaha...merepek!!!

actuallykan secara seyes, aku nk tau sape aku??????
who can help me to find the answer for that question???

G.I.L.E.R!!

hahaha
diri sendiri pon x kenal ke????

selepas beberapa tinjaun aku bt...
aku mendapati bahawa aku adalah....

"seorang manusia biasa yg kadang kala bertindak secara luar biasa.."

that's me...


hahaha...

i'm feel lonely...huhuhu...

semalam gak aku telah menyaksikan percubaan membunuh diri oleh seseorang yg giler...tp dia x jadi...sebab last minit decision yg dia buat, dia kata dia takut...hahaha...lawak giler...telan pil sampai juta2 x takut lak...stupid person!!! hak3

ops...xbek kata kt org...
kita kena tgk diri sendiri dulu....tul x??

anyway..aku rasa cam nk pergi jauh je....tp xtau lg kemana arah tujuku itu...
erm2...
apa masalah aku eh sbenarnya???
tp yg pasti aku menimbulkan masalah pd org len...igt nk tukar no fon, pastu nk menyendiri la buat sementara ni...nk deactive fb la...tp....my fren said, lg la akan menyusahkan seme org...
eh..tul ke??
erm2
aku ni menyusahkan org ke?????
menyusahkan camne tu???

hahaha...tp siyes...
smlm de org msg aku yg dia dh putus asa ngan aku...

aku ok je...xnk jd kawan aku pon xpe...

ada aku kesah???

hahaha...
aku bkn perdana menteri...
yg perlu dihampiri....

aku bkn siti nurhaliza...
yg perlu diminati....

hahaha....

aku madihah farhana...
x perlu didekati
even diminati...

aku x kesah org nk kata aku apa...

aku x kesah org nk kutuk aku...

aku x kesah org xnk kawan ngan aku (tp sedey gak la)

aku pon cam dh give up!!!!!!!!!

give up to being nice, kind...

am i selfish??

aku xde ati n perasaan ke???

aku xnk kutuk sape2...

aku x tujukan entry ni pd sape2

if korang terasa, sowi la...

xde niat pon...

i want to stop crying...

people around me just use me to fulfill their needs...

hahaha...

i'm not strong to face all this...

aku dh x sekuat dulu...

dulu if something happen...

aku wat muka selambe....

p makan....hahaha...

tp la ni....

aku dh x lalu seme tu....

dulu kalau marah leh gak tumbuk target(bdk taekwondo tau la apa itu target) aku tu....tp dh wat balik bt menan adik2 aku...

so...

what should i do????

nape aku jahat sgt???

nasihat org aku x dengar...

erm2...

she said that i'm so stubborn...
kena kaunseling...


hahaha...yup...aku super duper giler degil la....

erm2....

nanti bila aku dh disappear...

arap2 org2 len hepi...

prinsip idup aku dh lari....

nape aku jd macam ni skang???!!!!!

i lost myself...

lost everything....................

n i have to acting in front of them...

who can help me???

WHO????

skang aku dh jarang menangis...hahaha...
sebab aku adalah...

B.U.D.A.K. D.E.G.I.L

kepada mereka2 yg berkenaan...

madi betul2 mintak maaf....madi xkan muncul dh...nk lari pegi jauh....
hope...happy2 selalu...

p/s: i misz myself....
i hope, 1 fine day...
i will meet my true madihah farhana...
i misz her lot....
plez God...give me chance...


LIFE IS TO SHORT....
hargailah selagi anda boleh bernafas...............







No comments:

Post a Comment