Wednesday, March 3, 2010

kebluran melanda diriku...agagaga...

Apa topic mlm ni eh...hehehe...yg penting skang ni aku kesejukan dlm bilik ais batu ni a.k.a lab komputer kt hostel aku...hehehe...td duk p jenjalan kt blog org...view blog kengkawan aku...n aku terberhenti kt blog oren...dia citer pasal rumet...kpd penulis oren...kita senasib ler...walaupun roomateku x slalu balik...tp kewujudanku di dalam bilik macam xde je pd pandangan mata dia...terguriskah perasaan aku???erm...jap nk pk spoloh saat...

ting...dh abes spoloh saat...xde la terguris sgt...ntah...bior je la rumet ku itu...cume time bila dia nk movie je...baru tegur aku...adei...ada gak manusia camtu...mls nk story pjg2...satg t'masak ketupat daun palas lak...hahaha

sebut pasal movie, aku baru je lyn citer industan...wakaka...sejak bila ntah aku lyn industan ni...hihihi...dh ada org bg...tgk je...layan...byk gak la...leh wat koleksi...kpd abgku...nanti adinda bwk balik cd citer industan ya...khas bt tontonan kekanda...ececeh...ayat bunga2...weh abg tu abg kandung ku la...aku ckp camtu sbb dia mmg suka tgk industan...

berbalik kpd citer kebluran aku...xtau nape 2,4,6(saje wat no genap) menjak x menjak ni aku mcm ntah paper jek..ntah2 aku dh sewel kot...gara2 exam dh nk ditayangkan x lama lg...waaaa...exam???apa tu exam??? adakah sejenis kuih macam dorayaki??nyum2 lama x mkn kueh doremon tu....adei...melalut lg...

yup exam dh nk muncul....seram2...walaupun aku bawak nek beskal 3 subjek je...tp takut la...dh la seme tu paper killer...killer ke??jap2...aku rasa paper2 tu xnah bunuh org lg...hahaha...

nk citer pasal pg td...aku kena attend sesi menjawab softskill apa ntah...igtkan apa kebenda la bnda tu
rupanya kena p jwab 220 soalan objektif
yg boleh membiolkan otak...
hahaha...
memang killer la soklan2 dia...
tp yg best dpt bekpes nasi lemak fre...
hahaha...ngantok la...chow dulu...

No comments:

Post a Comment