Friday, September 2, 2011

kuatkan lah aku Ya ALLAH

diam x b'erti setuju..diam x b'erti x stuju...keliru...sedey...mungkin org kata aku x amik cakne...mungkin org kata aku xde perasaan..walaupun aku hanya memerhati tanpa berkata2...aku hanya memandang tanpa luahan rasa...tp xde sape tau yang akhir2 ni aku menangis dalam tawa...aku ketawa dalam berduka...lenaku ditemani airmata...pasrahkah aku dlm hadapi hari2 akan datang???

Ya ALLAH..satukanlah kami kembali...aku rindukan abg2 aku yg dulu..rindukan kemesraan kami sekeluarga...(?_?)

raya tahun ni x bermakna buatku...



MFM_CReaTeD

1 comment:

  1. sabar madi...aku paham apa yang tengah melanda hang..semuanya berubah dalam sekelip mata...bongsu tapi macam sulung..ramai tapi macam sorang...banyak tapi macam sikit/xde pape...dugaan hidup yang amat berat untuk hang...kalau aku aku xtaulah dapat harung ke x...banyakkan berdoa semoga snar bahagia kunjung kembali dan lebih bersinar..AKU DOAKAN HANG BAHAGIA DUNIA AKHIRAT..AMINNN

    ReplyDelete