Monday, February 27, 2012

DAMN!!!!






Ketensenan melanda jiwa...maxis bt hal...huhuhu...tensen2...dr khamis aritu lg...mengganggu kententeraman...camna nk process semua...eh, jap2..pembetulan...bkn nset maxis aku...tp ni mengenai kerja...aku nk cter macam mana eh...kerja aku sangkut paut dgn maxis punya company...senang citer mcm ni...aku mmg keja dgn company laen...tp maxis tu berurusan ngan company aku...and secara officialnya kat sini maxis aku jg..hahaha...statement xley blah...baru je sat td owner company aku melawat opis...selamba badak je aku jwb psl system problem...ntah pape je...dh aku xtau dia sape...bila abg mohd (senior officer kt sini) gtau sape jejaka x ensem td...terus aku tergamam...hahaha...parah2...mau kne buang aku..

uit MAXIS...bila mau setel problem korang...dh 3 ari hold ni...nti ko gak yg rugi...eceh...









tbe2 rasa nk mkn doyan la...huhuhu...





MFM_CReaTeD

No comments:

Post a Comment