Wednesday, February 15, 2012

penat...


fesbuk aku berabuk...blog aku lg la super duper berabuk...nset aku pon aku dh xlyn....campak tepi je...mud aku pon xde....pnt keja...pnt perah otak...ari2 ngadap database...ala2 technician je keja aku....pnt bwk motor...ari2 45 minit...pergi...tu x kira balik lg...kdg2 heran...cmne pergi 45 minit...balik jd 30 minit...mungkin mood nk smpai umah cpt mempengaruhi kelajuan...hahahaha


windukan seseorang....ntah la....

rayaxdpt cuti...tu yg aku ngah pk skang ni....

lambatnya konpem...xsbr nk gj naek...

bertahan2...

bertahan la dulu kt situ setahun dua..cari pengalaman....xkn resume sebulan2 je experience...

huhuhuhuhu



windukan family...windukan angah...k.tie...luqman, hajar, amirah...windukan along dan family...windukan adik2...windukan adin...windukan ma...windukan semuanya...windukan suasana dulu...kemeriahan kami sekeluarga...tp hakikatnya semua tu xkn berlaku lg...pe khabar eh diowang...bkn sengaja nk menyepi...tp ada sebab tersendiri...biarlah ati ini terubat sendiri...

adik doakan kalian semua sehat walafiat...

ari2 redah ujan...dmm...




MFM_CReaTeD

No comments:

Post a Comment