Wednesday, February 1, 2012

sgt kuciwa

secara konklusinya...sy sgt2 kuciwa...siap menangis giler bagai mlm tu..mengharapkan sesuatu...tp ntah la...kdg2 pk..nape jd mcm ni...kenapa...sape aku pd dia...xpe la..pas ni pape pon jd kt aku, biar je la aku dgn dunia aku sendiri...sy xkesah org xnk amik kesah pasal sy...xkesah tu sume..sbb dr dulu lg sy tau...diowang x kesah apa yg berlaku...pape jela...tp kalau jd pape kt sy??erm...seb bek smlm sesi luahan perasaan...luahan duka berjalan lancar...mekasih bro...sbb blanja den air laici...patutnya sy yg blanja dia...hahaha...

stalker??

nape la muncul tiba2 dlm idup aku...

nk tukar no fon wase

tp syg lak..

huhuhu

YA ALLAH...tabahkanlah ati ku...

byk tul la dugaan tahun baru ni...

dgn kwn2 lg...

tetapkanlah iman ku...

supaya aku berada di landasanMU ya ALLAH...

smlm gak g tmpt keja lama...terkejut wase...dia kne trun pangkat sbb sy...tu la awk..xnk jg sy masa sy bwh awk...kan awak dh kena...kesian pon ada...tp nk wat camne...dh berlaku....

ntah la...wase nk g lg jauh je...g tmpt xde spe2 knl...tmpt yg xde spe2 tau sal sy...kt mana tu eh...kecewa...slalu kecewa...rasa mcm dh xpenting...mcm dh x wujud...betul ke kasih sayang tu masih ada??tp kenapa sy x rasa...


MFM_CReaTeD

1 comment:

  1. awat madi? ada masalah kan best kita share2..lama dah hang x blogging.

    ReplyDelete