Sunday, July 15, 2012

Fesbuk??




Fesbuk? apa tu..hahaha...tipu r kalau korang xtau apa tu fesbuk...aku dah berkecimpung dlm dunia fesbuk dr zaman aku blajar dlu g...smpai skang aku rasa dh sampai satu tahap bosan dh fesbuk...kalau dlu, 24 jam asik berfesbuk je..sekarang nk bukak fesbuk pon mls...haish...

sekarang aku tengok lam fesbuk tu cam ntah pape je...

kuiz ntah pape...

aku nk bukak pon sogan

xkan status sy tgh drive pon nk letak lam fesbuk...

bkn ada ke kemalangan yg berpunca dr fesbuk??

kalau xsilap aku ada aritu masuk news pasal nk updated status...excident..tp bkn kt mesia la...huhuhuhu

aku pon xphm...camne korang ley mengadap je muka buku tu 24 jam??? bkn nk kutuk ke apa...aku pon de fesbuk tp...haish...sampai keja ke mana...xtau la.

jgn terasa lak dgn statement aku ni..ngeee

MFM_CReaTeD

No comments:

Post a Comment