Wednesday, September 12, 2012

12 September 2012




Happy birthday to me...
Happy birthday to me...
Happy birthday to madihah farhana
Happy birthday to me...
(hahaha...giler saiko...nyanyi lagu untuk diri sendiri...nampak sgt xde sapa wish aku punya busday)

aku nk adiah ni aci x?



hahaha..bertuah la sape nk bg tu

neway..dh biasa dh....xde sapa pon igt busday aku...xheran pon...abg2 aku pon xigt...inikan org luar...selama ni aku je yg slalu igt busday diowang...diowang ada igt busday aku???hahaha...xkesah


ttp citer pasal busday....

neway aku dlm dilema...2 ari lepas aku dh cal celcom tuk terminate akunye beruk krna beruk aku kurang memuaskan ati...try pkai hotlink...n then...ntah la...mcm nyesal pon ada...mcm xnk pkai pon ada...tp beruk amat penting pd msa2 emegency...mana ada cybercafe bukak smpai kol 4 pg...(pembohong la kalau aku melayari laman sesawang smpai kul 2,3 pg...eceh2)

huhuhu....pk2....

xtau dh...terlajak perahu ley undur...terlajak col...mana bley beb...













MFM_CReaTeD

No comments:

Post a Comment