Monday, September 10, 2012

sopping...

semalam aku giler kebosanan...mengalahkan cipan dan tenuk...last2 aku memesejkan pada engku..ajak date..hahaha...giler ke apa ajak date...

lantas engku telah mensetujui perancangan aku...lalu kami pon kuar bersama2 dlm misi mencari brg untuk hari bahagia engku...tahniah beb...ko kawen dulu dari aku..huhuhu

misi itu berjalan agak lancar walaupun ada dugaan yg dtg menimpa...

selepas mensopingkan kipas (goodies) kami telah sepakat untuk ke tesco setia alam...untuk menghabiskan duit pula disana....

dan disana aku telah kehabisan jutaan ringgit kerana membeli satu barang yg x mungkin aku gunakan...tp wase best je brg tu...xpe2 kita pikir dulu nk guna ke x...sbb brg itu terlalu lah besar dan pasti akan menyusahkan aku bila kotor nanti..huhuhu....tp selepas didiskusi bersama engku...engku ckp xslh beli lg2 weekend ni ada tetamu nk dtg...nti aku ley guna...katanya lah...maka tanpa duduk berfikir aku terus mencapai brg tersebut untuk dimuatkan kedalam bakul (bakul ke?)...engku pon menyambar satu...tp untuk single je lah...

selepas mensopingkan diri di tesco, engku telah mengajak aku ke jusco bukit tinggi memnadangkan misi beliau masih belum accomplish lagi. lalu dengan pantas aku mengajaknya untuk melihat2 wayang gambar...tp telah ditolak oleh beliau...
aku kuciwa...

bg mengubat kekuciwaan aku...aku telah membeli brg di bwh sebagai adiah untuk besday diri sendiri



dan sekarang aku ada misi baru.........

menjadi masterchef.....hahahaha...perasaan terlebey sudah... (^_^)/


MFM_CReaTeD

No comments:

Post a Comment