Thursday, January 3, 2013

2013

kejap je...setahun dah berlalu...haih...adakah tahun lepas best bagi aku??? xde pape pon yang best.. tahun lps gak bermula idup aku dgn dunia kerja skarang...stakat ni alhamdulillah...keja ok...kehidupan aku pon ok kat sini...xde gangguan pape...hahaha tahun lps gak abg aku kawen...rasa kehilangan lak...der..mcm la ko rapat sangat dgn abg ko yang tu...yg nk tacing bagai pehal..hahaha...neway moga beliau berbahagia bersama isteri tersayang n cepat2 la bg aku ank buah baru..hahaha azam 2013??? aku xde azam...sbb tiap2 tahun azam aku xpernah tertunai...ckp lebey je..hahaha...jd 2013 xde azam.... Neway..rasanya x terlambat lagi untuk aku ucapkan selamat tahun baru 2013 pada semua reader's (mcm la blog aku ni ramai reader's) (-___-) MFM_CReaTeD

2 comments:

  1. InsyaAllah Allah akan tunaikan ape yang hambanya hajati sekiranya kita berusaha untuk mendapatkan sesuatu....

    ReplyDelete
  2. semoga tahun ni lebih bermakna dr tahun lepas.

    ReplyDelete