Wednesday, January 9, 2013

MALU

upadate? hehehe..bkn xde masa..sbnrnya malas..hahaha...xde ah...mmg xde masa+xde kemudahan berinternet..yelah..skang kan aku dh xpakai berukband mahupon semakfone..aku pakai cokia je..tu yg xley update blog..cuma ley blogwalking ja..sdey kan..ni pon curik2 tulis kt opis...wakaka...mkn gaji buta ke hape?? bkn la..xbaek fitnah..kerja kurang...tu curik2 update..lgpon blog aku bukan ada reader's pon...cuma aku je yg baca..yela..sape la nk baca blog yg xmenarik macam blog aku ni...huhuhu...tp aku xkesah pon...hahaha...pepagi sblm start keja aku suka berjalan2 di blog org laen terutama blog kwn lama (padahal aku sekelas dgn dia masa form 1 je) iaitu blog saatakukaupilih (sory xley nk letak link) blog abg ben, blog kak is, blog abg aku, blog kwn satu u dgn aku, blog kak LG, papablogger, n ramai lg...tp sepanjang jalan2 tu aku xpernah komen pape kt blog diorang..sbb aku xtau nk komen+segan+lebey suka jd silent readers+aku takut dikenali...yelah nanti ada org jalan2 kt blog aku...baca lak blog aku yg xbest ni...malu2...neway aku xletak link diowang... sebenanrnya banyak benda yang aku nk story..pasal keja..pasal laen2...tp xde peluang nk coretkan kt sini+aku xreti berblog...hahaha...dh2 pi baca blog org laen...malu la korang baca blog aku...babai.. assalamualaikum (sepatutnya bg awl2 td) MFM_CReaTeD

No comments:

Post a Comment