Wednesday, January 16, 2013

Katakan TIDAK!!!!!!

Apa cer eh arini...hahaha...xde cer r der...cuma arrggghhhhh!!!! arini keja cam besa2 je...tp bebanan keja bertambah..sbb aku diberi tugas baru... td lak ada meeting... "sy nk komitmen dari kamu semua..bla2...customer utama kita..bla2...kena jg..bla2...ahad kena keja jugak tp gilir2....setuju" "setuju"...erk apa td bos?keja ari ahad??? Giler!!! aku xnk...huhuhu... apa kes ni der...xnk dlm ati je...ada brani bangkang??? katakan tidak!!!!!
p/s:der...dulu ko bising xde keja....skang ko bising terlebey kerja.....mood-insap jap.... MFM_CReaTeD

2 comments:

  1. best tu banyak keje...baru rasa hari2 yang ada berMAKNA...nge3

    madey bulan depan aku tuka keje..kat pj seksyen 13..dekat x ngan tempat hang?

    ReplyDelete
  2. kak ru...ko keja company apa lak...jauh gak la dr tmpt aku...aku kt jalan tandang..huhu

    ReplyDelete