Sunday, July 6, 2014

Julai...Julai membuatkan aku jatuh terduduk...Julai bukan bulan yg aku tunggu...Julai juga membuatkan aku berubah...totally change...Julai... bulan yg kalau boleh ingin dibuang dr dalam kalendar...kalau boleh ingin dipadam ingatan tentang Julai....tapi...Julai tidak pernah kejam...apa yg berlaku atas kehendak Allah...apa yg berlaku ialah takdir Allah...bukan aku tidak redha...bukan aku ingin menolak takdir...tp hati ini rindu...hati ini rindu....rindu sangat2 pada mereka...2 insan yg sangat bermakna dalam hidup aku...2 insan yg membawa aku mengenal dunia penuh dugaan ini...mereka seperti berjanji...untuk sama2 pergi pada bulan yg sama...jarak hanya 10 tahun 1 hari....abah...ma...i needs u...abah ngan ma pergi tanpa sebarang pesan...abah ngan ma pergi tanpa adik bersedia...(?_?)...adik x kuat untuk hadapi dugaan hidup...

No comments:

Post a Comment