Saturday, July 5, 2014

Change

Assalamualaikum...

Seriously this is not me...ya aku tau itu bkn aku...n aku TERPAKSA....

Sayang?

Tipu kalau aku kata sayang tu dh hilang...tidak sama sekali....

But i have to acting that i dun love dia anymore...

Rindu?

Tipu kalau aku kata dah xde perasaan rindu...sekelumit rindu pada di x pernah lupus...tapi aku perlu tunjuk yang aku xperlukan dia lg....

Hakikatnya...aku sayangkan dia...
Aku rindukan dia...

Tp aku perlu belajar untuk lupakan dia...kerana dia bkn untukku...

Dia bukan milikki...
Dia bukan ditakdirkan untuk aku...

Lepaskan...

Dan selepas apa yg berlaku...
Selepas aku terlalu kecewa...
Selepas aku duduk berfikir...
Aku telah mengambil keputusan...

Dan...

Aku nekad untuk mengundur diri...
Untuk hilang terus dari dunia dia...
Untuk lenyap dari pandangannya...

Aku bukan seorang yang kuat untuk terus menanti dengan tabah...

Makin lama...hati aku makin hancur...

Melihat dia seakan sengaja menguji aku...
Sengaja membuat aku cemburu...
Sengaja tidak ambil peduli tentang kewujudan aku disisi nya...
Sengaja membuatkan aku tertanya2...

Dan keputusan yg aku ambil ini tidak akan aku patah balik...

Biarlah hati aku hancur...tapi kalau itu membahagiakan dia...

Aku sanggup....

Lagipun aku pun dah xlama...
Aku takut x punya waktu untuk lakukakan segala2nya..

Moga di beri kesempatan untuk betulkan keadaan....

Moga di beri peluang untuk tuturkan satu perkataan pada dia...

Yang aku memang sayangkan dia...

S.A.Y.O.N.A.R.A

P/s: Ya Allah...hilangkan perasaan sayang dan rinduku ini pd dia kerna dia bukan ditakdirkan untukku...tapi...sampaikanlah salam kerinduanku ini padanya andai kata antara aku dgn dia masih lagi mempunyai pertalian....Amin...

No comments:

Post a Comment