Thursday, July 24, 2014

Ramadhan jangan pergi

Assalamualaikum...

Kejap je...arini dh ari ke 26....ramadhan akan berlabuh pergi...

Dugaan byk sgt bulan ni...

Aku totally out...totally change...
Aku berubah seratus peratus...
Aku berubah kerana mereka...

Aku dipinggirkan...
Aku dipulaukan....

Dan aku dh xde hati untuk stay...

Apa salah aku...aku tertanya2...kat mana silap aku...
Aku serius?
Muka aku tegang?
Mereka yg kejutkan singa dari tidur lena...
Ikot hati dah lama aku libas...
Tp pikirkan bulan puasa...
Pikirkan sakit aku..
Aku diam....
Diam aku bkn bererti aku setuju....
Diam aku bkn bermaksud membangkang....

Tp hati aku terluka...
Jiwa aku meronta..
Dan aku nekad....

Bebanan kerja makin bertambah...
Stress xdapat cuti...

Sacrifice katanya....
Sacrifice la sangat....
Dan aku akan pergi...

No comments:

Post a Comment