Tuesday, January 13, 2015

Castello

Assalamualaikum...

Dah lama x menulis...busy katanya....apa ntah yg dibusykan pon aku xtau...hahaha...

Kali ni aku nk citer pasal seseorang yg aku panggil castello...

Sbb apa aku panggil dia castello...sbb bg aku dia mcm gangster dh...dgn rambut botaknya...hahaha...

Sape castello ni??

Ok...xtau mana dtg ntah...tup2 secara x rasminya dia jd abg yg x bertauliah kt aku...dun worry...aku tau dia laki org...n aku xkn jatuh ati aih dkt dia...aku dh anggap dia mcm abg....fullstop...

Anyway castello demanding dia ckup tinggi...muka gangster...tp nk aku berubah...jd lebih sopan...ades...

Aku bermimpi atau...ni hanya kisah dongeng...hahaha

Permintaan pertama dia...

Tukar nama panggilan aku...dr madi kepada farah...apakah??? Omg...sgt tinggi permintaan disitu...memandangkan aku dh anggap castello abg...jd aku izinkan dia memanggil aku farah...dlm paksa rela...huhuhu

Second request...
Dia nk aku jd sopan...ckp sopan...xnk kasar2....xnk ckp lu gua...brader.bro...Suma kena sopan....sekali lg
.apakah semua ini???

3rd request...
Dia nk aku pakai bju kurung g kerja...ades...agak sukar utk melaksanakan perintah ini....seminggu sekali lak tu...kalau x dia nk tiap2 ari...huhuhu....

4th request
Aku kne ubah perangai...
menjadi lebih baik dr aku yg dlu...kne bwk motor n kereta ikot kelajuan yg telah ditetapkan...semua2 la...

Dan semua 4 perkara ni telah termaktub dalam perjanjian...secara x rasminya aku kne dgr ckp dia kalau x dia bertukar jd hulk yg suka membebel...nasib dia jauh....kalau x mau ari2 kne dgn dia...

Anyway...aku amat berterima kasih pada castello...sbb dia selalu ada...utk aku....

Abes citer pasal castello...

Kita citer pasal 2,3 org manusia yg bg aku Mmg x kenang budi....time susah cari aku...time senang...hampeh sume....aku akn igt semuanya....

K la...dh Lwt...nitez

No comments:

Post a Comment