Tuesday, January 27, 2015

My life is for everyone happiness

Salam..

Actually aku ngantuk giler...tahap cipan dh ni..nampak laptop ada dua..akhir2 aku selalu tdo lambat..sbb apa? Hahaha...xde jwpn..

Anyway sabtu ni ada dinner dkt ofis aku...tp mcm x pergi je...xde kwn r..k.mala xnk g..huhuhu...aku bkn ada kwn sgt pon dkt sini...department laen lg la x pnh bercakap...hahaha...tgk la cmne...

Roadtax keta dh setel...alhamdulillah...tp ada beberapa benda x setel lg..

Antaranya..
> loan umah x setel lg
> u mobile x setel lg
> bil2 byk lg

Tp ada 2 benda yg aku aim lps setel sume benda kt ats
> nset bru
> psp (pakcik castello..nk adiah psp...hahaha)

Citer mcm terpesong dr tajuk je...
Biarlah...

Tp...

Aku sanggup bt apa saja untuk orang2 yg aku sayang...
Aku sanggup bt apa saja untuk family asalkan mereka bahagia...
Aku sanggup berkorban harta dan nyawa demi mereka...

No comments:

Post a Comment