Monday, January 26, 2015

.....

Assalamualaikum

Smlm sgt happy...sgt gembira..meluangkan masa bersama kesayangan...

Terima kasih ya Allah...kerana hadirkan dia dlm hidupku...sbg pendengar setia...sbg pendokong semangat....sbg teman bergaduh...aku tahu dia milik org...jd tetapkanlah hati aku....tetapkanlah hati dia...supaya aku dan dia dijalan yg Engkau redhai...supaya aku dan dia tidak terpesong jauh dari landasanMu..

Semalam mimpi...kelmarin pun mimpi kehilangan...huhuhu...mimpi yg sama...

Ya Allah...Aku tau...kau hadirkan dia dlm idupku xkan lama...dia pun akan seperti mereka2 yg laen...yg datang dan pergi...tp biarlah kali ini aku bersedia terlebih dahulu...bersedia dr mental dan fizikal...untuk menghadapi kehilangan lg.
..aku xpasti smpai bila dia boleh bertahan dengan ku...sampai bila dia boleh berada disisiku...tp apa yg aku tau...aku akan kehilangan dia juga suatu hari nanti...

Ya Allah...Engkau kurniakanlah kebahagiaan kepadanya dan keluarganya...jadikanlah dia imam yg soleh kepada makmum2nya...bapa yg mithali kepada anak2nya
.suami yg penyayang kepada isterinya...Engkau mudahkanlah segala urusan hariannya...murahkanlah rezekinya...lindungilah dia dan keluarganya...sesungguhnya aku menyayanginya sepertimana aku menyayangi keluarga ku sendiri....

En. Castello..Terima kasih kerana menerima madihah farhana sebagai adik..terima kasih sgt2..

No comments:

Post a Comment