Friday, July 17, 2015

17 July

Assalamualaikum...

Eh...dh raya...hahahaha...tp mood raya aku x byk...ciput je...
Actually nk tulis 2 ari lps...tp xde kekuatan nk tulis...

Bersempena syawal yg mulia ini...
Aku nk wish selamat hari lahir kepada nur diana abd ghafar...sebenarnya dh berlalu 2 hari...besday beliau jatuh pd 15hb julai...

Sape dia ni??
Org yg amat penting pd diriku selepas family...
Org yg amat bermakna dlm hidup aku...
Selamat hari lahir yg ke 30 akak...
Adik doakan akak dikurniakan kesihatan,kebahagian di dunia dan di akhirat...semoga akak terus tabah...semoga akak dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur...akak...dh lama kita x bersua apatah lg berhubung...dan adik tau akak xkn bca ni semua...tp ni lah luahan hati adik...hanya disini saja yg mampu adik luahkan...xkan ada sesiapa yg bisa memahami...

Akak...
Adik rindukan akak...
Adik sayangkan akak...
Sepertimana adik menyayangi family adik...
Apabila teringatkan akak...air mata jernih mengalir laju...
Apa khabar akak disana?
Akak ingat x,macam mana perkenalan kita...
Kita kenal beberapa ari lg nk raya pada tahun 2006...ari tu,ari kita akan pulang ke kg halaman masing2...ptg tu...adik menemani akak menonton cerita korea wonderful life...akak igt x??kita sama2 gelak tgk citer tu....start dr aritu kita mula rapat....mlm tu hujan...adik menemani akak dkt bus stop tnb...akak nk balik muar...
Akak ingat x peristiwa tu semua?
Kisah ini xpernah luput dr ingatan adik...
Sejak hari tu kita mula rapat...
Sepanjang raya...akak x lekang dr sms dgn adik..
Dan kalau boleh adik nk putar masa supaya pulang ke masa lampau....
Huhuhuhu....

Raya tahun ni...
Mood aku kelaut...
Entah la....walaupun aku cuti pjg...
Tp jasad ni terbang jauh...
Rindu nk salam dan peluk cium abah...
Rindu nk cium pipi ma...
Tp....
Semua ni hanya dlm mimpi...
Semua ni xkan berlaku...

Madihah...
Redha lah...
Mereka dh pergi....sbb Allah sygkan mereka...
Sampai bila nk mcm ni...???

Aku rindu....
July xpernah berbaik dgn aku

No comments:

Post a Comment