Saturday, July 11, 2015

Fuhhh

Assalamualaikum...

Fuhhh...
Akhir2 ni keja makin bertambah kt opis...
Busy giler...smpaikan x sempat nk ngulor..
Kah3...
Tp seyes...sejak comp aku mng lane baru...
Aku rasa x sempat bernafas...
Opismate lak...ajar aku laju+time dia nk ajar tu...time tu la aku ada kje sendiri...
Walau dh 1 minggu...aku still xley nk hadam apa yg dia ajar...
Oh man...kne study lebih....
Huhuhu...
Lps tu...AM aku asik marah2 je...mungkin sbb manager aku mc pjg...n dia jd stress kot...OMG...sabor le...
Tp dlm duk marah2...smpat lg dtg swuh aku cinsider utk back up raya ke tiga...
Macam dh badi lak rasanya...asal raya ke 3 kne kje....ades...
Disebabkan aku ni mcm nk amik ati AM...kipas r skit...hahaha...ok la...aku setuju...leh la dpt duit lebih...walaupun x byk..huhuhu...

Lps tu...
Next week dh nk raya...
Next week dh balik kg...
Next week ramadhan akan pergi...
Apa yg aku dpt ramadhan kali ni???
Huhuhuhu....
Balik raya= duit byk terbang...
Huhuhuhu
Huhuhuhu
Huhuhuhu
Xpe la...demi family...
Huhuhuhuhuhu lagi...

N then julai...
Julai x pernah berbaik dgn aku...
Ada je peristiwa yg bt kan hati kecil ni menangis...hahaha...
Xpe la...
Nk bt cmne...
Takdir katanya...
Lps ni semua kena berdikari la...
Servis kereta...
Servis motor...
Hal umah...
Hal kewangan...
Semua2 kne bt sendiri...
Semua2 kne bt kptsn sendiri...
Cuma nanti xtau nk jwb mcm mana kalau ada org bertanya pasal dia...ermmm...
Tepuk bahu sendiri...relax2...ko boleh...
Simpan beb...pendam je...
Ko kuat...
Actually aku nantikan ari esok...
Tp skang kalau boleh aku nk langkah terus ke ari lusa...aci x camtu????

Next week 15hb...
Hari penting jgk dlm hidup aku...
Apa khabar akak kt sana?

(?_?) Aku x kuat sebenarnya...

No comments:

Post a Comment