Saturday, July 25, 2015

After Raya

Assalamualaikum...

Pergh lps raya kerja nimbun2...
Sabar je lah...
Byk benda baru yg aku x sempat nk hadam lg...
Stress sangat...
Giler x stress...
Banyak tu keja..

Raya?
Dh xde makna raya...
Kamus raya dh ttp...
Sekian..
Tp sebenarnya...
Aku teringin nk makan nasik lemak ikan aye,nasi minyak gulai ayam,pulut gaul nyor,nasi beriani,mee kari n nasi bukhari..
Huhuhuhu...
Xpe la madihah...ko kn ley masak sendiri...
Nanti ada masa free masak la k..tp x sama yg aku msk dgn ********* masak....nk jugak rasa disayangi...sebut je...terus dapat....
Hahaha...cemburu?
Entah lah...sape la aku ni pada mereka..
Tepuk2 bahu..pujuk ati sendiri...nanti kita msk k...rempah gulai ayam dh ada dlm peti tu...tunggu ada masa free je...

Anyway ..
Perlu ke aku jumpa fauzan...
Xtau nk ckp apa status sekarang...
Tp mcm aku je yg berusaha lebih...
Hahaha....
Aku yg kne g gombak...
Entahlah...

Oit kepala dr td ko duk berdenyut2...
Ilang la cepat

No comments:

Post a Comment