Thursday, September 3, 2015

3/9/2015

Assalamualaikum..

Hye dairy...
Pekabo??
Aku?
Demam...
Kaki sakit smpai demam...
Hahahaha...
Xtau apa punca kaki ley sakit...
K.wani kata kemungkinan salah urat...
Tp aku x jatuh pun...
Dh 2 malam kaki berbalut..
Mcm patah pun ada...
Hahaha...
Sakit beb...
Nk pijak pon x boleh...

Dairy...
Aku sedey...
Tp biarlah hati ni je yg tau...
Busy sgt kan...
Aku pun busy...
Tp masih ada masa...
Betul la...
Aku hanya diperlukan bila keadaan memaksa...
Jangan berjanji kalau tau xmampu nk tunaikan...
Manusia mudah lupa...
Xkn x boleh bls msg sepatah...
Time rehat xboleh msg jugak?
Ok2 phm...

Dairy...
Arwah slalu kata...
Aku suka buat ayat metafora...
Hiperbola aku tinggi...
Ayat aku xkn ada yg faham...
Betul lah tu...
Xde sape yg faham aku...
Org xkn faham...setiap kata2 yg terkeluar dr mulut ni ada maksud yg tersirat...
Kalau aku jwb sepatah2...ofkos ada yg x kena dgn aku...
Tp xde sape faham itu...
Hanya org2 yg terpilih je memahami diri ini...
So x perlu berharap ada org faham...
Berdikari beb...

Janji nk call..
Tp entah la..
Dah la...xyah layan...

No comments:

Post a Comment