Monday, August 31, 2015

Minggu yg sesak

Assalamualaikum...

Lama x menulis...
Busy katanya...
Hahaha....
Sebenarnya keadaan emosi kurang stabil...
Tambahan dengan bebanan kerja lg...

Minggu ni huru hara...
Kerja ke laut...
Barang sepatutnya ke bombay di hantar ke madraas..
Barang ke taipei di hantar ke doha...
Barang ke bkk bermasalah...
Salah org laen...
Tp aku yg kne menjawab...
N kerana aku...ada org bakal dibuang kerja...

Baik sangatkah aku???

Allah...
Aku bersalah sgt...
Ketika tgh busy2 kerja aku boleh plak ajak dia gaduh...
X pasal2 semua ni berlaku...
Tak perlu dicoretkan disini...
Cukup hanya diri ini yg tau...

Aku...
Bila stress...
Aku x boleh kawal emosi...
Bila marah+sedey...
Fikiran jauh melayang...
Menjadi bkn diri sendiri...
Akibatnya...
Org yg aku syg jugak terkena...

Sebut pasal sayang...
Aku ingin berhenti mencari cinta...
Aku ingin mencari cinta yg hakiki...
Yakni cinta kepada pencipta...
Aku ingin berubah...
Aku ingin tinggalkan masa silam...
Aku ingin ubah sejarah...

Cinta...
Sayang....
Tiada satu pon akan kekal...

No comments:

Post a Comment