Wednesday, November 18, 2015

18/11/2015

Assalamualaikum...

Hye dairy...
Bkn aku sengaja lupakan anda...
Tp kebizian terhadap kerja...
Btkan diri ini x dpt meluangkan masa untukmu dairy...
Kih3...

Bermadah plak...
How's life?
Entah la...kaki acane?
Cmni la...xde perubahan...
Nk kata dh ok...rasanya belum ok lg...
Tp mcm tu la...

Dairy...
Betullah kata org...
Time kita sakit...
Kita akan kenal siapa kawan...
Kita akan tau siapa lawan...

Kenapa aku ckp macam tu?
Xkan ada org luar yg sanggup bersusah payah untuk kita...
Xkan ada org luar yg akan pinjamkan bahu untuk kita..

Dairy...
Aku baru sedar...yg selama ni aku dipergunakan...
Aku senang...dia akan berada disisi aku...
Aku mewah...dia akan terhengeh2 mendekati aku...

Tp...
Tatkala aku jatuh sakit...
Tatkala aku menangis terluka...
Tatkala aku buntu mencari jalan....
Rupa2nya selama ini dia mendekati aku atas kesenangan aku...
Its ok...
Terima kasih...
Cuma aku perlukan sedikit masa...
Untuk mengubati luka ini...

If u know what i mean...

No comments:

Post a Comment