Saturday, November 21, 2015

5 tahun dah

Assalamualaikum...

Dh hampir 5 tahun...
K.diana menyepi...
Tp hati ni x pernah berhenti dr merinduinya...
Aku tau dia xkan baca luahan disini...
Dan aku tau...blog picisan ini xkan ada spe bace...keh3...

Menangis...
Aku rindu sangat...
Rindu nk gelak sesama...
Rindu nk nangis dgn dia...
Rindu nk spend masa sesama...
Rindu nk bercerita dgn dia...
Rindu nk tgk movie dgn dia...
Kalau masa boleh diundur...
Nk u turn balik ke masa tu aci??

Abg adam pergi meninggalkan pusara untuk dikunjungi...
Tp k. Diana pergi....meninggalkan tanda tanya...
Aku seboleh2nya xnk peristiwa ini berlaku lg...
Aku seboleh2nya xnk kehilangan lg....
Dan sekarang...peristiwa yg sama berulang...

Its ok...
Tepuk2 bahu sendiri...
Mungkin aku ditakdirkan bersendiri....
Moga kamu2 dilindungi...oleh Allah...

No comments:

Post a Comment