Saturday, November 21, 2015

9 hari

Assalamualaikum...

Sejak sakit ni,bercuti panjang...rajin plak aku menulis di diary....
Sunyi...
Bosan....
Byk benda yg bermain kt fikiran...

Benda pertama...
Mc aku x diterima company...
Maknanya aku terpaksa habiskan annual leave aku..aku terpaksa ambik upl..
Dalam keadaan aku nk pakai duit ni...byk kesulitan yg terpaksa ditanggung...

Perkara ke 2...
Duit...
Rumah x setel lg...
Mana nk carik duit...
Cuti dah habis...
Macam mana nk pindah...
Org x nampak kesulitan aku...
Org x rasa kesusahan aku....

Benda ke 3...
Time sakit....masa ni aku kenal siapa kawan...siapa lawan...
Time senang...ramai yg terhengeh2 dkt aku...time aku susah....batang hidung pun x nampak...

Sejak sakit...dan time sakit...aku akan jadi sensitif...dr dulu sampai sekarang...xsiapa akan faham aku....xsiapa yg mengerti bahasa aku...hanya ada 2 org yg betul2 memahami bahasa aku....hanya 2 org yg hadam kerenah aku....2 org yg amat aku sayang...xpernah mengeluh...tp takdir Allah...mereka tiada lg untukku..

"Jangan call/jangan msg".. hanya 2 org ini yg faham maksud tersirat....yg faham sgt2 tentang aku hanya 2 org ni...bila 2 org ni dpt msg ni...nescaya selang seminit...mereka berdua bersegera menghubungiku...owh aku rindu mereka...

Ya...
Ayat aku selalunya terbalik..
Ayat aku sukar untuk difahami..

Ya...
Aku sensitif...
Aku akui tentang itu...
Aku sensitif bila aku keseorangan...
Aku sensitif apabila aku rindu...
Aku sensitif apabila aku sakit...

Aku rindu double A aku...
Aku rindukan abg dan akak..
Abang adam
Akak diana

Mereka berdua sahaja yg memahami aku...

No comments:

Post a Comment