Saturday, October 29, 2016

I'm not the choosen one..

Assalamualaikum...

Hye dairy...

Pekabo?

Aku?

Kurang sihat skit...
Balik smlm kena ujan...terus pening pala...bangun pg td mcm berat je kepala ni...

serabut dgn keja pun ada..stress woit nk adapt benda baru...
benda yg aku x pernah tau...
benda yg aku bru nk belajar...
giler x stress..

n seperti biasa..bila aku stress..aku mula la x sehat...
smlm balik dr jumpa mala dh lewat..eh lupa lak nk bgtau smlm mala belanja..hehehe
ok la...aku doakan moga dia dimurahkan rezeki selalu..

pagi ni pas subuh aku bantai sambung tdo...sbb rasa xlarat sgt...nset lak aku off sbb tgh caj...
sedar2...dh kul 10..on fon...
ada miscall dr budak kecik...
hahaha...

terus return call...

cam kelakar lak...
budak kecik nangis...bgtau our mum x sihat..
dh 2 ari...
siap tnye aku x balik ke...
alamak...dik oii...akak ko ni tgh struggle nk teruskan hidup kt kl..acane nk balik...

so sebagai kakak yg baik...
sebagai anak yg cuba jd baik...

aku bgtau la abg2 aku yg berada kt tgnu utk pergi tgk mak aku...
hopefully dia ok...
wisau gak...

berbalik pd tajuk utama..

yes...aku bukan the chosen one..
if pape...aku bukan pilihan pertama...
kadang2 cemburu oit...sape x cemburu...aku pun punya hati dan perasaan...
tp aku simpan perasaan tu jauh kt sudut ati aku paling dalam...
biarlah aku je yg tau...

menangis?

kadang2 dah kering air mata ni...

tp biarlah siapa pun yg dipilih...
aku tetap ada untuk mereka..
aku tetap ada walaupun sukar...
aku tetap ada walaupun pahit...

sebab sayang ini x pernah hilang..

buat budak kecik a.k.a majidah...
biarpun kakak jauh...tp bila saat adik perlukan kakak..kakak tetap ada...kakak xkan sesekali biarkan adik rasa... sepertimana kakak pernah rasa...

ok tu je..xtau nk mkn apa ni...ikot kan badan...nk tdo je....

bye

No comments:

Post a Comment