Sunday, October 9, 2016

RAJIN

Hahaha...

Assalamualaikum...

Asal rajin sangat ni...jarang berlaku kerajinan ni...kah3

Rajin plak update blog sejak2 akhir2 ni..nampak sangat ada sesuatu yg m'ganggu perasaan aku..

kah3..nampak x permainan disitu..

aku akan menulis bila sesuatu telah berlaku,,,

that's me...sbb tu karya aku x siap2 sampai la ni...

hahaha

apakah benda yang menggangu aku itu??

menanti satu jawapan bukan mudah...
apatah lg kalau pengharapan terhadap sesuatu tu terlalu tinggi...

alah

mcm x biasa bro...

anyway..
lg 2 minggu aku akan berkhidmat di agility
lg 2 minggu aku ada masa untuk bergembira
lg 2 minggu shj...sebelum aku masuk fasa baru
woitt..bkn nikah tau..
hahahaha

kenapa aku selalu berharap seseorang dpt mengganti tempat k. diana sedangkan seseorang itu x pernah wujud...

hahahah

MFM_CReaTeD

No comments:

Post a Comment