Thursday, October 6, 2016

R.I.N.D.U

Assalamualaikum

pe kabo?

keh2...apa citer weh...

citer mcm2 ada..nk dgr yg mana satu dulu??

by the way..

21 oct ni last day aku kt agility...
2 tahun 2 bulan berkhidmat kt sini...
apa kes??
saje je...cari benda bru...
nk luaskan kuasamu katanya...

hahaha...

anyway aku bru perasan...
keja gdex 2 thn 8 bln..
keja agility 2 thn 2 bln..
org kata x elok lompat2 keja...
tp dh rezeki katanya...

lgpun sekarang aku perlu cari keja yg bg byk benefit...

xpe...ttp dlu pasal keja...

actually aku rindu...
rindu pada k.diana...
aku xtau kenapa aku asik teringat dia akhir2 ni...
smpaikan org2 kt sekeliling aku..aku rasa mcm dia..hahaha...gila byg ke apa??
weh aku straight ok...xde belok2..

aku rindukan seorang kakak yg byk berkorban utk aku...
yg selalu ada utk aku...
yg support aku..
yg motivated aku..
yg semua2 la....

dia btkan aku berdiri smpai sekarang...
kalau dia xde dlu...aku xkn berada disini...
hahahha...

ayat...
korang x yah kata apa la...
sbb korang x duk tmpt aku...
sbb korang x rasa apa yg aku rasa...
sbb korang xtau apa yg pernah berlaku dlu...

Ya Allah...jagakan nur diyana abd ghafar untukku...sampaikanlah rinduku ini pada dia...

sesungguhnya aku rindu dia...

No comments:

Post a Comment