Sunday, May 11, 2014

Hari Kedua

assalamulaikum hari ni hari kedua aku berada di bumi kelahiranku...bumi terengganu... xtau nk mula kat mana....hahaha...sambung citer semalam ke?? macam malas...aku mengharap kepulangan aku dinanti...tp rupanya tidak.... xtau nk kata macam mana...dan aku sendiri xtau apa yang aku rasa sebenarnya... mari kita singkap kembali citer semalam... tapi seboleh2nya...aku xnk buka citer pasal dia....biarlah dia menjadi satu sejarah... semalam...odw balik dr hantar adik aku balik asrama...ma telah meluahkan perasaan dia pada ku mengenai majidah...yakni adik bongsuku... ya aku masih mempunyai adik...dua orang adik, seorang lelaki dan seorang perempuan...dan apa yg aku takutkan selama ni dah terjadi... apa yhg terjadi padaku berlaku pada mereka...mereka kurang kasih sayang dan perhatian dari kami yakni abang n kakak... aku x nafi...silap aku jugak yg menjadikan dia sebegitu rupa...dan silap tu jugak datang dr kami... adik2 aku kehilangan ayah sejak kecik...dan ini menyebabkan ma terpaksa menanggung mereka...kalau dulu aku....
MFM_CReaTeD

No comments:

Post a Comment