Sunday, May 11, 2014

how to forget some one that you love so much???

Assalamualaikum makin hari makin kerap aku mimpi... makin hari makin kuat ingatan ini pd dia... makin hari makin rindu pada dia... dan makin hari perasaan sayang ini makin bertambah... sedangkan diri ini telah habis daya untuk lupakan dia... sedangkan jiwa ini bertarung untuk buang ingatan terhadap dia.... kenapa perasaan sayang ini hadir secara tiba2... masih adakah harapan untuk aku?? masih adakah peluang untuk dia terima aku kembali... aku xtau mana silap aku... kalau dulu aku tau kenapa k.diana tinggalkan aku... kalau dulu aku tau kenapa aku boleh lupakan k.maini... kalau dulu aku tau kenapa perasaan sayang aku hilang pada k.shazni... tapi kali ini aku buntu...aku masih mencari jawapan...jawapan kepada persoalan ini...kenapa dia pergi tinggalkan aku tanpa sebab... alasan takut dengan aku tu sangat x munasabah... alasan rimas dengan aku tu sangat x boleh diterima akal... alasan aku menjadi satu bebenan tu sangat mendukacitakan... aku masih berharap...aku masih menunggu jawapan pd persoalan ni...dan yg pasti...aku menunggu dan berharap suatu ari nanti semua ini akan berakhir.... Ya Allah...bukakkanlah pintu hati NORAZLINA BINTI ZAMERI...untuk menerima aku kembali...sebagai kawan...sahabat...teman...dan juga sebagai adik... (?_?) MFM_CReaTeD

No comments:

Post a Comment