Saturday, May 10, 2014

Permulaan satu cerita

Assalamualaikum...

Pg td smpai ke kuala terengganu jam 9 pg...mungkin pemanduan kakak ipar ku agak berhemah...hahaha...sbb aku pecut dr kl smpai kemaman dlm 3 jam lebey je...n lps tu kakak ipar sambung drive...

Berbalik pd cerita asal...

Penat...Yeah aku mmg penat..minggu ni saja aku xdpt tdo lena...sbb komitmen pd kerja...mimpi2 yg slalu mengganggu lena ku...buatkan semalam kul 12 aku dh terjaga dr tdo...sdgkan aku perlukan rehat dan tenaga yg cukup utk drive...aku x nafi yg minggu ni minggu kritikal aku...terlalu byk kerja...terlalu stress...dan aku terlalu mengharap...huhuhu...kakak...i need u...please...

Kul 2.30 lbey aku memulakan perjalanan...maafkan sy kakak...sy mungkir janji...sy drive cecah 140...i have too...sbb sy terlalu ngantuk....kul 6 aku dh smpai kemaman...sgt terkejut...sbb aku terlalu laju...

Sampai umah...aku ingin berehat...dan dalam lenaku...aku mimpi lg...why???aku terlalu rindukan dia ke??huhuhu

Aku dikejutkan dr tdo...kerana ma call...sbb syawal...sbg seorang kakak dan anak...aku x sampai hati untuk menolak...aku gagahkan diri...bangun dan bersiap...utk mereka...

Keluar dr umah kul 12 lbey...hanya sejam lebey Sje aku sempat memejamkan mata...amik syawal...amik ma...bwk pergi beli barang...dkt mydin...

Ramai kawan2 lama bertanya...mana maini?satu nama yg kalau boleh aku nk padam terus dr dalam ingatan aku...tp x pernah berjaya...

......bersambung

No comments:

Post a Comment